Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
п/п
|
Назва заходів
|
Термін виконання
|
Відповідальні особи
|
Відмітка про виконання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Виконання рішень Ради суддів України, Ради суддів загальних судів України, зборів суддів суду, рішень колегій, спільних нарад територіального управління, організаційні заходи
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.1
|
Організувати складання та подання піврічних, річних, квартальних статистичних звітів
|
щоквартально до 5 числа
|
керівник апарату суду – Ваташко О. Я.,
консультант – Гладуняк І. Я.,
секретарі суду: Слісарук Л. І.. Гаєва Г. М., Уграк В. В.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.2
|
На оперативній нараді обговорити підсумки роботи суду за попередній (місяць, квартал, півріччя, рік)
|
щомісяця до 15 числа
|
голова суду – П»ятковський В. І..,
керівник апарату суду – Ваташко О. Я..
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.3
|
Надання до ТУ ДСА статистичних карток на осіб, стосовно яких розглянуто справи кримінального провадження
|
щомісяця до 10 числа
|
консультант суду – Гладуняк І. Я.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.4
|
Вжити належні заходи для організації забезпечення розгляду справ, які знаходяться на розгляді понад рік (на виконання рішення Ради суддів загальних судів від 14.03.2013 року № 17)
|
щоквартально – до 5 числа
|
голова суду – П»ятковський В. І.,
керівник апарату суду – Ваташко О. Я.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.5
|
Вживати заходи спрямовані на поліпшення функціонування, інформаційного наповнення веб-сайтів та їх постійного оновлення (на виконання рішення Ради суддів загальних судів від 04.04.2013 року № 25)
|
щотижнево
|
Консультант суду – Гладуняк І. Я.
головний спеціаліст з ІТ – Луцик М. І.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Узагальнення судової практики
по кримінальних, цивільних справах та справах про адміністративні правопорушення.
3. Аналізи судової практики по кримінальних,
цивільних справах та справах про адміністративні правопорушення
3.Заходи по роботі з апаратом, канцелярією суду, навчання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.1
|
Організовувати та проводити семінарські заняття з апаратом суду щодо змін в діючому законодавство
|
на протязі півріччя при внесенні відповідних змін
|
Консультант суду – Прислупський М. М.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.2
|
Організація та проведення занять (інструктажу) з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду
|
щомісяця
|
голова суду – П»ятковський В. І.,
керівник апарату суду – Ваташко О. Я.,
судовий розпорядник
Семчишин Ю.В.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.3
|
Приймати участь у семінарах для суддів і працівників апарату суду, які проводяться апеляційним судом та ТУ ДСА України в Івано-Франківській області
|
відповідно до графіку занять
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.4
|
Проведення семінарського заняття по вивченню норм антикорупційного законодавства
|
до 15 вересня
|
керівник апарату суду – Ваташко О.Я.
консультант суду Прислупський М. М.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.5
|
Навчання з прицівниками апарату суду по заповненню статистичних карток з розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення.
|
Згідно плану проведення навчань на 2 півріччя 2014 р.
|
заступник керівника апарату Хриптун Л. О.
старший секретар суду Слісарук Л. І.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.6
|
Проводити навчання з секретарями судових засідань по вивченню Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 21.07.2005 року № 84.
|
щомісячно
|
Консультант суду Нисімук Н. В.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.7
|
Обговорення з секретарями судових засідань теми: «Порядок надсилання процесуальних документів електронною поштою учасникам судового процесу та надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень». Переваги та недоліки. Аналіз реалізації проекту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, проект "Електронний суд"
|
Протягом жовтня 2014 року
|
Луцик М.
Семчишин Ю.
|
Заступник керівника апарату Хриптун Л. О.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.8
|
Забезпечення додержання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» №2939-VI від 13.01.2011 р.
|
протягом півріччя
|
Заст. Керівника апарату Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.9
|
Скласти та узгодити графік відпусток працівників суду на 2015 рік.
|
До 15.12.2014 року
|
Заступник керівника апарату суду Хриптун Л. О.(консультант суду Нисімук Н. В.)
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.10
|
Забезпечити підготовку до складання статистичних звітів за 2014 рік, контроль за їх достовірністю та своєчасне виконання.
|
У термін, визначені ТУ ДСАУ в Івано-Франківській області
|
Заст. Керівника апарату Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.11
|
Співпрацювати з ТУ ДСАУ та ДП „ІСС” з метою вдосконалення роботи програмного забезпечення „ДЗС”
|
протягом півріччя
|
головний спеціаліст з ІТ Луцик М. І.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Перевірки з основних напрямків діяльності суду, аналітична робота суду
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.1
|
Проведення перевірок стану звернення до виконання судових рішень: по кримінальним, цивільним, адміністративним справам та справам про адміністративні правопорушення
|
раз у квартал
|
керівник апарату суду – Ваташко О. Я.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.2
|
Проведення перевірок своєчасності і правильності реєстрації судових справ і матеріалів, якість заповнення обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу суду
|
раз у квартал
|
Заступник керівника апарату суду – Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.3
|
Проведення перевірок стану ведення журналів розгляду справ і матеріалів суддями
|
раз у квартал
|
Заступник керівника апарату суду – Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.4
|
Проведення перевірок строків передачі в канцелярію розглянутих судом справ
|
щомісячно
|
Заступник керівника апарату суду – Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.5
|
Проведення перевірок стану надіслання копій судових рішень до Єдиного державного Реєстру судових рішень
|
щотижнево
|
Керівник апарату суду – Ваташко О. Я.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.6
|
Проведення перевірок по обліку, оформленню і зберіганню речових доказів в суді
|
що півріччя
|
Керівник апарату суду – Ваташко О. Я.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.7
|
Проведення перевірки роботи служби судових розпорядників
|
раз у квартал
|
Керівник апарату суду – Ваташко О. Я.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Кадрова робота
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.1
|
Проведення спеціальних перевірок відносно осіб, які претендують на зайняття посад держаних службовців
|
після рекомендації конкурсної комісії
|
аст.. Керівника апарату суду – Хриптун Л. О.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.2
|
Робота з кадровим резервом
|
постійно
|
аст.. Керівника апарату суду – Хриптун Л. О..
консультант суду – Нисімук Н. В.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.3
|
Формування кадрового резерву для державної служби на посади державних службовців
|
січень
|
аст.. Керівника апарату суду – Хриптун Л. О.
консультант суду – Нисімук Н. В.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.4
|
Проводити роботу щодо підготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату суду – проведення семінарських занять, стажувань працівників
|
систематично, відповідно до затвердженого плану – графіку
|
керівника апарату суду –Хриптун Л. О.,
консультант суду – Нисімук Н. В.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Комунікативні заходи
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.1
|
Оформлення та оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду
|
постійно
|
Консультанти суду : Прислупський М. М., Нисімук Н. В
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.2
|
Висвітлення у ЗМІ заходів, які проводяться в суді
|
у разі потреби
|
Прес секретар Гладуняк І.Я.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.3
|
Створення (оновлення) інформації всіх розділів інтернет –сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України»
|
|
Прес секретар Гладуняк І.Я
головний спеціаліст з ІТ – Луцик М. І.
консультант суду – Нисімук Н. В.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.4
|
Моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду, при необхідності, організація оперативного реагування на них
|
постійно
|
заступник керівника апарату суду – Хриптун Л. О
головний спеціаліст з ІТ – Луцик М. І.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Забезпечення фінансово-господарської діяльності суду.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.1
|
Здійснення робіт з підтримання приміщень суду в належному стані
|
протягом півріччя
|
Голова суду П»ятковський В. І.
Керівник апарату суду Ваташко О. Я.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.2
|
Здійснення робіт з підтримання оргтехніки суду в належному стані. Планування щодо заміни комп’ютерів, моніторів, принтерів, сканерів для працівників суду.
|
Протягом півріччя
|
Головний спеціаліст з ІТ Луцик М. І.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.3.
|
Провести підготовку до опалювального сезону
|
До 1 вересня 2014 року
|
Консультант суду Прислупський М,М.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.34
|
Укладення господарських договорів для підтримання приміщень суду в належному стані.
|
протягом півріччя
|
Керівник апарату суду Ваташко О. Я.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.5
|
Ведення обліку споживання комунальних послуг судом, подання звітності та розрахунків ТУ ДСАУ в Івано-Франківській області.
|
протягом півріччя
|
Заступник керівника апарату Хриптун Л. О.
Судовий розпорядник Семчишин Ю. В.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||